Autor |
Wiadomość |
Death
Administrator
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Edynburgh
|
|
Regulamin |
|
Główny Regulamin Forum
[Nieznajomość regulaminu nie usprawiedliwia przed nieprzestrzeganiem go!]
Wszyscy użytkownicy forum są zobowiązani do stosowania się niniejszego regulaminu.
Jeśli nie zgadzasz się z jakimkolwiek punktem regulaminu nie masz prawa korzystać z forum!
Witaj Gość, prosimy zapoznać się i przestrzegać niniejszego regulaminu forum
by uniknąć nieprzyjemnych sytuacji Smile
1. Ogólne zasady panujące na forum
1.1 Forum jest miejscem wymieniania się doświadczeniami w grze My Fantasy Online.
1.2. Każdy dział na forum posiada swój wewnętrzny regulamin, Użytkownik ma obowiązek się z nim zapoznać i go przestrzegać.
1.3 Na forum istnieje całkowity zakaz umieszczania zdjęć/treści o tematyce erotycznej, obraźliwej,
wulgarnej, nieetycznej, obrażającej czyjeś uczucia (np. religijne), itp.
1.4 Za nagminne przeklinanie na forum grozi ostrzeżenie. Można używać zamienników typu [beep] itp.
1.5 Na forum istnieje zakaz podawania linków do swoich for itp. Poradnik to nie reklama.
1.6 Niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum (tzw. multikonta).
1.7 Dozwolone są wszystkie inne rodzaje linków do stron, filmików np. YouTube, Wrzuta etc.
1.8 Zabronione jest podszywanie się pod administratora bądź Game Mastera.
1.9 Zakazuje się używania tagu BBCode [ you ] na Forum.
2. Zasady pisania na forum
2.1 Nie pisz postów typu: super, thx itp.
2.2 Nie pisz post pod postem, służy do tego opcja Edytuj.
2.3 W wybranym temacie pisz na temat, nie rób offtopów.
2.4 Zawsze sprawdzaj czy w prawidłowym dziale zakładasz temat.
2.5 Nie obrażaj, prowokuj, wyzywaj innych użytkowników forum.
2.6 Staraj się nie robić dużych błędów ortograficznych typu: wogule, ruża itp.
2.7 Jeśli zadajesz komuś pytanie, sformułuj je precyzyjnie.
2.8 Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi!
Tematy z nazwami typu "PROBLEM" , "POMOCY", "BŁĄD" są nieprawidłowe i będą zamykane.
W jednym temacie powinieneś poruszać tylko jeden problem.
2.9 Nie spamuj, używaj edycji postu. Nie pisz tego samego tematu jeszcze raz, jeśli poprzedni został zamknięty. Zakazane jest zamieszczanie tych samych postów lub tematów w wielu miejscach!!
2.10 Po uzyskaniu pomocy podziękuj przez kliknięcie przycisku "pomógł/a".
Punkty 'Pomógł" są dobrowolnym wyrazem wdzięczności za udzieloną pomoc i nie wolno ich w żaden
sposób wymuszać ani informować po przez jeden post o nadaniu go!
2.11 Zakaz pisania CAPS LOCK'iem (tj. WIELKIMI LITERAMI). Szczególnie w nazwach tematów!
3. Avatar i podpis
3.1 Sygnatura powinna być max. 1, o rozmiarach 400 px szer. i 150 wys.
W przypadku większej może zostać wykasowana przez administratora.
3.2 Avatar może mieć wymiar 140x140 (większego forum nie zaakceptuje Cool ).
3.3 Avatar i sygnaturka nie powinna być wyzywająca, obrażająca innych użytkowników forum i ich uczucia.
3.4 W podpisie nie można umieszczać linków do swoich for itp. Poradnik to nie reklama!
4. Ostrzeżenia i bany
4.1 Za nie przestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie lub w poważniejszych wypadkach ban!
4.2 Ustawienia ostrzeżeń:
• Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3
• Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 4
• Ostrzeżenia wygasają po 30 dniach.
4.3 Jeżeli nie wiesz za co dostałeś ostrzeżenie i nie zgadzasz się z tą decyzją, pisz w dziale zażalenia.
5. ShoutBox
5.1 ShoutBox jest miejscem publicznym i należy posługiwać się na nim językiem kulturalnym i poprawnym!
5.1.1 Zaleca się przestrzegania norm dobrego zachowania i ogólnej etykiety.
5.2 Zabrania się umieszczania w shoutboxie poglądów rasistowskich, seksistwoskich czy jakichkolwiek innych obraźliwych.
5.3 Decyzje o moderacji podejmowane są przez Admina.
5.4 Nie wolno obrażać użytkowników ShoutBoxa, ani naruszać ich prywatności.
5.5 W shoutboxie zabrania się umieszczania reklam do swoich for etc.
5.6 Nazwa nicka nie może zawierać pełnego adresu strony www, np.: w.w.w.strona.pl.
Użytkownicy z takimi loginami będą wyrzucani.
5.7 Nie wolno zaśmiecać ShoutBoxu spamem lub floodem.
5.8 W przypadku nagminnego łamania zasad Moderatora ma prawo zbanować użytkownika.
5.9 ShoutBox jest częścią forum. Za złamanie regulaminu Administrator/Moderator ma prawo dać danej osobie ostrzeżenie.
5.10 Administrator/Moderator się nie czepia - on czuwa!
5.11 W shoutbox'ie nie udzielamy pomocy związanych z grą! od tego macie odpowiednie tematy.
5.12 Od udzielania pomocy nie związanych z grą jest dział Hyde Park a nie shoutbox.
6. Nick
6.1 Nick nie może zawierać treści o tematyce erotycznej, obraźliwej,
wulgarnej, nieetycznej, obrażającej czyjeś uczucia (np. religijne), itp.
6.2 Nazwa nicka nie może zawierać adresu strony www, np.: w.w.w.strona.pl.
6.3 Jeżeli chcesz zmienić nick, poproś o to w temacie Zmiana nicku na forum !
7. Rangi
7.1 Nie pisz do administratorów o przyznanie rangi. Jeżeli zasłużysz na którąś z tych rang - przyznamy ci ją sami!
8. Zakończenie
8.1 Użytkownik rejestrujący się na forum i piszący akceptuje powyższy regulamin.
8.2 Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące forum pisz w dziale Pytania\Problemy\Propozycje\Błędy
Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu
bez wcześniejszego poinformowania o tym użytkowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:20, 08 Maj 2008 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|